Betingelser

Julegaver byttes frem til 11. januar 2017

Kundeloyalitetsrabat – for oprettet bruger – husk log ind før køb

Køb smykker eller ure for over 500,- og få 10% rabat

Køb smykker eller ure for over 1.000,- og få 15% rabat

Køb smykker eller ure for over 1.500,- og få 20% rabat

Loyalitetsrabat kan kombineres med andre tilbud eller rabatkoder.

GLOW forbeholder sig ret til at ændre eller tidsbegrænse loyalitetsrabatten

Betaling
Betaler du med betalingskort eller via net Bankoverførsel er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken GLOW eller andre har mulighed for at læse dine informationer. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Nedenstående betalingskortaftaler gennem PBS kan benyttes i vores internetbutik.

Dankort og eDankort
Cirka 2,2 millioner danskere har netbank, og de kan alle bruge eDankort. Der er tilsammen udstedt 3,5 millioner Dankort og Visa/Dankort i Danmark.

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB
Kreditkortene MasterCard, Visa og JCB samt debetkortene Visa Electron og Maestro. Disse fem kort er blandt de mest populære og udbredte i verden.

American Express
American Express er et af de mest anerkendte i verden.

Ved betaling med kontooverførsel, vi sender pakken så snart din betaling er registreret.

Til Danske Bank kontonr.: 486510475236

Ved betaling fra udlandet:
IBAN: DK31 3000 0010 4752 36
BIC/SWIFT: DABADKKK

Levering
GLOW leverer alle ordre fragtfri i danmark, vi sender med PostNord. Leveringstid i Danmark er normalt 2-5 dage. Langt de fleste varer forlader vores lager samme dag, som bestillingen er afgivet. Ved mere end 5 dages leveringstid gives besked via mail.

Ordre over 600,- sendes med tracking nummer og pakken kan følges via Postnord`s hjemmeside: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx

Fortrydelsesret
I Danmark er der 14 dages fuld retur- og bytteret efter modtagelsen af varerne. For at fortrydelsesretten kan udnyttes, skal varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og prøve den, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart, at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.
Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten til returnering.
Du kan returnere varen til os ved at:
- Tilbagesende den ubrugte vare til:

GLOW 

Brogade 15

4600 Køge 

- Nægte modtagelsen af varen. PostNord returnerer så til GLOW uden udgifter for dig som kunde
- Give fysisk fremmøde på vores butik og der returnere varen og fortryde købet.

Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til dig ved en overførsel til din bank via dit kontonummer. Overførslen sker straks når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes.
 
Reklamationer
Som forbruger i Danmark har du 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Vi ønsker kun glade og tilfredse kunde og kan kun opfordre dig til at tage kontakt, hvis der er problemer med de varer, du har købt.
Købelovens reklamationsret betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.

Når du returnerer varen, bedes du medsende ordrenummer eller fakturanummer og gerne en kopi af den faktura, du har modtaget.

Persondatapolitik
Når man bestiller på glowsmykker.dk opsamles navn, adresse, telefonnummer og e-mail for at kunne behandle den afgivne bestilling. GLOW er ansvarlig for disse data.
Oplysningerne opbevares i 5 år jf. bogføringslovens regler om opbevaring af regnskabsmateriale. GLOW videregiver eller sælger ikke informationerne til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelser mod en registrering i forhold til reglerne i persondataloven.


Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 60 10 81 81